25 Ekim 2014 Cumartesi

saç uzatma kürü

saçlarım nasıl uzadı?
eveet madem başlıyoruz bana en çok sorulan bir konu ile başlayalım di mi=)
saçlar ayda ortalama 1 cm uzar derler ya, o benim saçlarımda yılda 1 cm olarak görülürdü.geçmiş yıllarda. Çıt çıt , kaynak vs.  ürünler ile Rapunzel gibi görünerek kendimi kandırmışlığım cebimi de boşaltmışlığım (bide o kaynakların rahatsızlığından kıvranmışlığım) vardır.Bunlardan önce eşimin bu saçlarla ilgili hangi rahmetlinin saçı bu kimbilir.,kadıncağız bu rengi bilse mezarında ters döner,. gibi beni soğutma cabalarına hiç girmeyim =) Hem görüntü olarak hem de doğallıktan uzak bir uygulama olduğundan bide anne oldun sen sana yakışmaz gibi eşimin serzenişlerinden bıktım artık dedim artık o saçlar uzasın =)
ne yaptım önce herkes gibi bende google a sordum abi bana bi akıl ver dedim.bir kaç kür bir kaç marka çıktı karşıma.zaten o ara da en uygun ve en pratik bir yöntem olan saç uzatmaya yardımcı bir şampuan kullanıyordum ( bioblas sarmaşık özlü) bu şampuan işe yaradı dermiyiz ? diyebiliriz aslında fena değildi..
malumunuz antakya gibi şahane bir şehirde yaşıyorum.Tam bir uzun çarşı müptelasıyım dedim Gözde sen önce bi ordaki aktarlara uğra vardır bişeyler ( gerçekten google 1 uzun çarşı 2 orda da ne aradıysam bulurum =) ) oradaki ablamız bir tarif verdi haftada bir uygula haftada 1 cm uzasın =)
gelelim süper ötesi tarifimize:
yarım çay bard su
1 tatlı kaşığı sinameki
1 tatlı kaşığı tatlı badem yağı
1 bemiks ampul
suyu cezveye döküp sinameki ile bir taşım kaynatıyoruz biraz ılıdıktan sonra ucu spreyli bir şişeye boşaltıyoruz içine badem yağı ve bemiksi koyuyoruz çok ama çok fena kokuyor kızım yanıma yanaşmıyor bu yüzden bende oriflame in hindistan cevizi yağı var onuda ekliyorum 1 tatlı kaşığı biraz kırıyor kokusunu:( sonra bu karışımı güzelce çalkalayıp bütün saç diplerimize fıs fıslıyoruz sonra strech film (olmasa napardık ) ile bi güzel kaplayıp en az 2 saat bekliyoruz.sonrası miss=)
yıkadıktan sonra da saçlar kokuyor ama o canlanma o parlama.. değer yani:)
eklemeden bitirmeyeyim bu tarif internette de var daha sonra okudum ki bu karışım 1 kez kullanılıyor yani artarsa direkt dökün bidaha kullanırım demeyin.zaten bende öyle sıkıntı olmuyor bende saç çok =)
bu arada instagramda da bahsetmiştim tık
saçların aylara göre uzamasını görmek isterseniz: temmuz
buda ekim hatta çektim ve ekledim =)
umarım işinize yarar ..sorularınızı bekliyorum..hoşcakalınnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder