26 Ekim 2014 Pazar

Makyaj cantamda ne var ?

Tekrar merhaba..
Dünkü postumdan sonra olumlu tepkiler aldım.e ozaman ikinci postumuzu da yayınlayalım arayı soğutmadan..
malumunuz şu an da sivastayım yani memleketimde :)
benim okumaktan çok zevk aldığım makyaj çantamda ne var yazısı yazayım dedim belki fikir olur belki eğlenceli olur =)

Çantam kocaman ve kıpkırmızı. Avonun parfümünün hediyesiydi senelerdir beraberiz çok da memnunum özellikle seyehatlerde çok iş görüyor.

Gördüğünüz gibi birçoğunu yedeği ile almışım biter falan aman diyim =) sol baştan başlarsak wake me up kapatıcı ve fondötenden çok memnunum hem kapatıcılık hem renk hem doku olarak tam istediğim gibi.Vichy 50 spf güneş koruyucum ise herzaman yanımda ama burada pek ihtiyacım olmadı geldiğimden beri=)bir de ben bu kremi pek de sevmedim bitsin diye sürünüyor ortalıkta.clinique e devam edeceğim tekrar.
Wet'n wild comford zone için uzun uzun konuşmaya gerek yok 20 tl ye 5 yıldızlı makyaj yaptırıyor kendisi =)yanındaki de wet'n wild pearlescent pink allık ondan da gayet memnunum.
Maybelline markasının en çok hangi ürününü seversin derseniz en çok maskaralarını derim ve de özellikle bu ikisini.
Essence bronzerı almışım öyle duruyordu onu da atmışım çantama ama hiç kalıcı değil,rengi güzel ama boşuna..
Mary lou aydınlatıcıyı enn bi sevdiğim arkadaşım almıştı bana da tavsiye etti.aldım ve iyi ki almışım bayılıyorummm hep kullanıyorum =)
Stay matte de çok beğenilen bir pudra ama oda deneyip alayım diye aldığım ürünlerin arasında.Yağlı bir cildim olmadığından bana gerek yokmuş ama almış bulunmuşuz bide yetmemiş taa buralara gezmeye getirmişiz =)
the balm time kapatıcı da yine sevmediğim bir ürün çok yoğum kalın bir yapıda.ama ben onu çok makyaj yapmadığım günlerde sadece minik lekelerin üzerinde kullanıyorum.Zaten göz altında kullanılmaz gibime geliyor.
Yılın çıtırı kapağın altında yazan aynam ise o benden bahsediyor=) kapağı açınca ıslık çalıyor daha ne olsun =)
alttaki tekli farlar ise biri avonun pearl diğeri wet'n wild brulee.Brulee i hep kullanıyorum çok kullanışlı bir far,sadece eyeliner ile ya da far altına kullanılır.tam ten rengi.

Essence in dudak kalemlerine ba yı lı yo rum ! Çoğu zaman ruj gibi de kullanırım bulduğunuz rengi alın derim ben de çoğu var .elimdeki baştan 3 ü essence sırasıyla isimleri satin mauve,cute pink,wish me a rose. 4. renk mac spice onu da nude renkler ile kullanıyorm.Son 3 ü de emily dudak kalemleri onlar da gayet başarılı.Sırasıyla 202,207,214.Eklemeden geçmeyim orda scandaleyes nude göz kalemim de var onuda çok seviyorum göz içinde daha aydınlık bir görüntü veriyor.
Sol baştaki leoparlı şişelerde uzun çarşıdan alıp bayıldığımız eyelinerler var.simsiyah ve kalıcı ama sağlık açısından nasıl bilemiyorum.maybelline master precise eyelinerim de orda ama ben leoparlıları daha başarılı buluyorum.
sonbaharlık rujlarımızı da unutmayalım.

ve tabi olmazsa olmaz dudak koruyucular.Ben kızıma bile sürüyorum burda hava soğuk olduğu için direkt kurutuyor.
Fırçalar ve diğer ıvır zıvırları fotoğraflamadım.zaten uzun bir post oldu umarım beğenirsiniz.Tekrar görüşmek dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder